آدرس مطب دکتر رباطی تلفن مطب دکتر رضا رباطی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست
انواع لیزرهای جوانسازی پوست و کاربرد آنها

از روش هایی جوانسازی پوست ، بازسازی پوست با لیزر می باشد. از لیزر به شیوه‌ های مختلف برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست استفاده می شود .

مزایای هایفو در جوانسازی پوست

هایفو روند جوانسازی منحصر به فرد در میان روش های غیرتهاجمی جوانسازی پوست می باشد بدون تخریب ظاهری ، بافتهای عمقی تر پوست را تحت تاثیر قرار می دهد

جوانسازی پوست دست وانگشتان با تزریق ژل و چربی

کاربرد جوانسازی دست در روند پیری پوست دست ، تغییرات مختلفی مانند کاهش حجم بافتی ، درمان مشخص شدن عروق و تاندونهای پشت دست می باشد .

مزوبوتاکس چیست؛ مزوتراپی با بوتاکس

مزوتراپی با بوتاکس یا مزو بوتاکس را می توان به عنوان یک روش درمانی در درمان منافذ پوستی صورت ، چربی پوست و تعریق بیش از حد و درمان چروک های ظریف دانست

میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ یکی از روش های به نسبت جدید درمانی و جوانسازی پوست است . کار آن ایجاد آسیبهای نقطه ای متعدد بر سطح اپیدرم پوست با استفاده از سوزن است .

تفاوت ها و شباهتهای تزریق ژل و چربی

فیلرها به دو روش اصلی تزریق ژلها و تزریق چربی یا لیپوفیلینگ صورت می گیرد و امروزه با استقبال عموم از این روشهای جوانسازی پوست بسیار زیاد می باشد .

هایفو درمان غیر جراحی افتادگی پوست صورت

هایفو روشی کاملا موثر، ایمن و تایید شده حتی توسط سازمان غذا- داروی آمریکا (FDA) در درمان افتادگی پوست کاملا غیرتهاجمی بوده و آسیبی به پوست نمی زند

نکاتی در مورد جوانسازی پوست؛ پیشگیری از پیری پوست

در امر جوانسازی یا به عبارتی جوان ماندن پوست قدم اول پیشگیری است . نکاتی که در زمینه حفظ سلامت، زیبایی، شادابی و جوانی پوست در این مقاله آمده است .