آدرس مطب دکتر رباطی تلفن مطب دکتر رضا رباطی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / تزریق ژل یا فیلر به گردن؛ جوانسازی و لیفت پوست گردن

تزریق ژل یا فیلر به گردن؛ جوانسازی و لیفت پوست گردن

یکی از نشانه‌ های اصلی بالا رفتن سن در افراد افتادگی پوست گردن یا ایجاد چین و چروک در آن می باشد. حتی در مواردی ممکن است در صورتی ایجاد شود که فرد هنوز ظاهر جوانی دارد. از آنجایی که پوست گردن بسیار حساس تر از پوست سایر نواحی بدن می باشد، خیلی بیشتر تحت تاثیر عواملی همچون افزایش سن، نور خورشید، افزایش و کاهش وزن و … قرار گرفته و سریع تر آثار پیری را نشان می دهد. شل شدن پوست، ضعیف شدن عضلات و جمع شدن بافت چربی در پوست زیر ناحیه چانه و خط فک می‌ تواند باعث ایجاد ظاهر نامناسب برای گردن و نیز تشکیل غبغب برای افراد شود. امروزه از روش‌ های مختلف می‌ توان برای جوانسازی پوست گردن استفاده کرد. که بهترین و ایمن ترین روش برای جوانسازی گردن تزریق فیلر می باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق ژل چگونه باعث جوانسازی گردن میشود؟

تزریق ژل به گردن می‌ تواند اثراتی در جوانسازی و بهبود ظاهر پوست داشته باشد. فیلرها از موادی تشکیل شده‌اند که جزء اصلی آن هیالورونیک اسید می باشد. این مواد ممکن است تاثیرات زیر را در جوانسازی گردن داشته باشند:

کاربرد تزریق ژل در جوانسازی گردن

تزریق فیلر جهت جوانسازی پوست و رفع چروک گردن ، کاربرد فراوانی دارد. هیالورونیک اسید ماده ای می باشد که به طور طبیعی نیز در پوست ما وجود دارد و در حالت طبیعی توسط فیبروبلاست ها تولید می شود. این ماده نواحی بین سلولی را پر نموده و محیطی مناسب برای سلول های پوستی فراهم می کند و بسیاری فواید دیگر نیز برای پوست دارد. برای متوقف کردن پروسه ی چروک شدن پوست گردن می توان تزریق مقادیر جزئی از این ماده را در نواحی مورد نظر انجام داد و به پوست گردن ظاهری جوان تر بخشید. فیلرهمچنین فضای خالی را که بعد از تحلیل رفتن کلاژن و الاستین باقی مانده است، پر میکند.

تزریق ژل و فیلر گردن

چه زمانی میتوان ژل خطوط گردن تزریق کرد؟

با افزایش سن، حجم چربی زیر پوست به تدریج کاهش می یابد و ماهیچه های صورت کمتر به سطح پوست دسترسی پیدا می کنند. این امر باعث افزایش چین و چروک و ایجاد چین و چروک در گردن می شود. تزریق ژل خطوط گردن یا فیلر روشی موثر برای بازیابی حجم های از دست رفته و اصلاح چین و چروک های صورت و جوان سازی صورت می باشد.

مزایای تزریق فیلر به گردن

تزریق فیلر به گردن چگونه است؟

پزشک در ابتدا با ژل بیحسی، ناحیه مورد نظر را بیحس می‌ کند سپس به محض بیحس شدن ناحیه، تزریق فیلر را آغاز می‌کند. فیلر به وسیله سوز‌ن‌ های نازک زیر لایه خارجی پوست شما تزریق می‌ شود. تزریق و ماساژ ناحیه مورد نظر تا رسیدن به نتیجه مطلوب و مد نظر شما توسط پزشک تکرار می‌شود.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر خطوط گردن

عوارض و خطرات تزریق ژل گردن

تزریق ژل گردن مانند هر روش درمانی عوارض و کاربردهای خاص خودش را دارد و علاوه بر تغییراتی که در ظاهر پوست ایجاد می‌ کند و کمکی که به زیبایی شما می‌ کند عوارضی را نیز به دنبال دارد. این عوارض بسیار خفیف بوده و یا قابل کنترل هستند. این عوارض عبارتند از:

کاندید مناسب تزریق فیلر گردن

هزینه تزریق فیلر گردن

هزینه تزریق فیلر بستگی به نوع و برند فیلر استفاده شده میزان تزریق، ناحیه درمان و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد.

در کلینیک تخصصی پوست دکتر رضا رباطی کلیه خدمات درمانی پوست و زیبایی و جوانسازی پوست شامل تزریق بوتاکس ، تزریق ژل یا فیلر و تزریق چربی و انواع لیزرهای درمانی پوست با استانداردهای بالا قابل ارائه خدمات می باشد.


آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟

تزریق چربی به صورت نیز مانند هر روش دیگری ممکن است عوارض داشته باشد که با رعایت نکاتی که در ادامه به برسی آنها می پردازیم می توان از آنها پیشگیری کرد ...

تاریخ انتشار : 1403-02-05

لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟

لیفت صورت در واقع به معنای سفت کردن و کشیدن پوست به منظور جوان سازی انجام می شود. این روش یک درمان نیست بلکه جوانسازی صورت با هدف زیبا سازی می باشد . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

ماندگاری لیفت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟ماندگاری لیفت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟

لیفت صورت با نخ روشی است که برای از بین بردن چین و چروک و پیری مورد استفاده قرار می گیرد و نتیجه فوق العاده ای در لیفت صورت و جوانسازی پوست دارد ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24