آدرس مطب دکتر رباطی تلفن مطب دکتر رضا رباطی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / همه چیز درباره هزینه، عوارض و مراحل تزریق ژل خط اخم و پیشانی

همه چیز درباره هزینه، عوارض و مراحل تزریق ژل خط اخم و پیشانی

به خطوط بین چشم و بالای ابروهای فرد، خط اخم گفته می شود که به علل مختلف از جمله، اخم کردن، سیگار کشیدن و پیری ایجاد می شود. این خطوط با افزایش سن برجسته تر می شوند. درمان خط اخم می تواند برای بیمارانی که از تاثیرات منفی اخم بر چهره رنج می برند یا افرادی که مایلند به سادگی اثرات پیری را معکوس کنند، مفید باشد. خطوط اخم مداوم یا عمیق اغلب ممکن است باعث شود افراد عصبانی، تحت فشار، خسته یا نگران به نظر برسند. تزریق فیلر خط اخم یک راه درمانی برای رفع این مشکل است.
تزریق فیلر خط اخم یکی از روش هایی است که چهره ی شما را مانند گذشته شاداب و مهربان می کند. با افزایش سن پوست خاصیت ارتجاعی و رطوبت خود را از دست می دهد در این صورت خط و خطوط سطحی در پوست ایجاد می شود که با گذشت زمان عمق بیشتری پیدا می کنند. امروزه بسیاری از افراد با روش های مختلفی اعم از کرم های مخصوص، لیفت صورت و … سعی می کنند میزان چین و چروک صورت را کاهش دهند و یا از بین ببرند. تزریق ژل و فیلر یکی از روش های موثر، سریع و کم دردسر برای از بین بردن آثار پیری می باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق ژل پیشانی و خط اخم

ژل یا فیلر که به آن پرکننده های پوستی نیز می گویند موادی هستند که اغلب برای اصلاح جای زخم، خط، چین خوردگی و سایر فرورفتگی های پوست استفاده می شوند. فیلر ها نوعی بافت نرم دارند که برای تزریق پوست به منظور بهبود ظاهر طراحی شده اند. و به طور کلی، از انواع مختلفی از مواد مصنوعی و طبیعی ساخته شده اند و بسته به میزان استفاده در استانداردهای مختلفی توسعه یافته اند. با تزریق فیلر می توان خطوط اخم را پر کرد.

نحوه تزریق فیلر خط اخم و پیشانی

نکته ی بسیار مهم در تزریق فیلر خط اخم و پیشانی نحوه ی تزریق می باشد که حتما باید توسط متخصص پوست و مو انجام گیرد زیرا در ناحیه خط اخم رگ های بسیار ظریفی وجود دارد که در نواحی نزدیک چشم قرار گرفته اند و به سمت چشم میروند . و اگر شخص تزریق کننده مهارت کافی نداشته باشد با تزریق اشتباه ممکن است صدمات جبران ناپذیری از جمله آسیب به چشم مراجعه کننده وارد کند. برای تزریق پزشک متخصص ابتدا با توجه به میزان فرو رفتگی خط اخم میزان ژل مورد نیاز شما را مشخص می‌کند. میزان ژل معمولا در حدود یک سی‌ سی می باشد. سپس منطقه‌ای که قرار است تزریق در آن انجام شود، بی‌حس می‌شود. تزریق ژل در ناحیه مورد نظر توسط سوزن‌های مخصوصی انجام خواهد شد. مدت زمان تزریق ژل هم مثل بوتاکس تنها چند دقیقه می باشد. با توجه به اینکه ناحیه تزریق بی حس می‌ شود، درد چندانی را حس نخواهید کرد.

تزریق ژل خط اخم و پیشانی

عوارض تزریق فیلر پیشانی و خط اخم

تزریق فیلربرای کاهش خطوط اخم یکی از روش های بسیار بی خطر است. شایع ترین عارضه کبودی موضعی در اطراف محل تزریق و سردرد کسل کننده است که حدود 10٪ از بیماران در روزهای بعد از درمان با آن مواجه می شوند. اما ممکن است در برخی افرادعوارضی مانند موارد زیر بروز پیدا کند:

تزریق ژل خط اخم برای چه کسانی ممنوع است؟

ماندگاری ژل خط اخم چقدر است؟

میزان ماندگاری ژل به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و نوع ژل، شرایط پوست شما و میزان مراقبت مناسب از پوست بعد از تزریق ژل بستگی دارد. اما به طور کلی ماندگاری ژل خط اخم، بین 6 تا 18 ماه متغیر است.

مراقبتهای قبل از تزریق ژل خط اخم و پیشانی چیست؟

مراقبتهای بعد از تزریق ژل خط اخم و پیشانی چیست؟

هزینه تزریق ژل خط اخم و پیشانی

هزینه تزریق فیلر بستگی به عواملی مانند نوع و برند فیلر استفاده شده، میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق فیلر وهمچنین دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین هزینه تزریق فیلر در افراد، متفاوت می باشد و نمیتوان مبلغ کلی برای آن تعیین کرد.

در کلینیک تخصصی پوست دکتر رضا رباطی کلیه خدمات درمانی پوست و زیبایی و جوانسازی پوست شامل تزریق بوتاکس ، تزریق ژل یا فیلر و تزریق چربی و انواع لیزرهای درمانی پوست با استانداردهای بالا قابل ارائه خدمات می باشد.


آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟

تزریق چربی به صورت نیز مانند هر روش دیگری ممکن است عوارض داشته باشد که با رعایت نکاتی که در ادامه به برسی آنها می پردازیم می توان از آنها پیشگیری کرد ...

تاریخ انتشار : 1403-02-05

لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟

لیفت صورت در واقع به معنای سفت کردن و کشیدن پوست به منظور جوان سازی انجام می شود. این روش یک درمان نیست بلکه جوانسازی صورت با هدف زیبا سازی می باشد . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

ماندگاری لیفت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟ماندگاری لیفت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟

لیفت صورت با نخ روشی است که برای از بین بردن چین و چروک و پیری مورد استفاده قرار می گیرد و نتیجه فوق العاده ای در لیفت صورت و جوانسازی پوست دارد ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24