آدرس مطب دکتر رباطی تلفن مطب دکتر رضا رباطی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / نمايش در منو / آیا هایفوتراپی در رفع جای جوش موثر است؟

آیا هایفوتراپی در رفع جای جوش موثر است؟

ایجاد جوش‌ های متعدد در صورت یا بدن می‌ تواند اثرات و علاماتی از خود بر جای گذارد که حتی پس از مدت‌ ها نیز بدن توان درمان و ترمیم آنها را نداشته باشد، که بایستی از روش‌ های مناسب پزشکی برای درمان استفاده کرد. بسیاری از افراد برای اینکه جای جوش صورت خود را از بین ببرند از روش هایفو استفاده می‌ کنند. روش هایفوتراپی یکی از روش ‌های استاندارد به شمار می ‌رود که تأثیر زیادی برای از بین بردن جای جوش خواهد داشت. دستگاه هایفو یک دستگاه درمانی است که با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا به درمان جای جوش کمک می‌ کند. در این روش ، امواج فراصوت برای تحریک کردن پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند. از آنجایی که امواج هایفو شدت زیادی دارند و متمرکز می ‌باشند می ‌توانند به عمق پوست نفوذ کنند. با نفوذ عمیق این روش به لایه‌ های پوست لایه عضلانی تحریک می ‌گردد. به همین دلیل بدون اینکه لایه رویی پوست شما آسیب جدی ببیند کلاژن‌ ها یک بار دیگر فعال می ‌شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای هایفوتراپی در رفع جای جوش

هایفو تراپی و رفع جای جوش

تاثیر هایفوتراپی در رفع جای جوش

انرژی تولید شده، پوست ناحیه مورد نظر را به صورت کنترل شده و در حد پایین گرم می‌کند. این حرارت سلول‌ ها را به تولید کلاژن تحریک می‌کند و باعث جوانسازی بافت آسیب دیده می‌ شود. پس از سپری شدن چند ماه از درمان ، پوست صاف‌ تر، سفت‌ تر و روشن‌ تر می‌ شود.

نحوه هایفوتراپی جای جوش

مراقبت های قبل از هایفوتراپی جای جوش

مراقبت های بعد از هایفوتراپی جای جوش

ماندگاری هایفوتراپی جای جوش

ماندگاری هایفوتراپی متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اثرات اولیه پس از انجام عمل ممکن است قابل رؤیت باشد؛ اما برای داشتن نتایج دائمی و بهتر، نیاز به تکرار است. عواملی مانند سن ، وضعیت پوست ، شیوه زندگی و درمان های پشتیبان می‌ توانند بر ماندگاری هایفوتراپی تأثیر بگذارند. همچنین مراقبت مناسب از پوست و استفاده از محصولات مراقبتی مکمل می‌تواند به ماندگاری و عملکرد بهتر هایفو کمک کند.
زمان نتیجه دهی درمان جای جوش با هایفوتراپی
بر اساس نتایجی که فرد می‌ خواهد کسب کند امکان دارد افراد بین یک الی 6 جلسه به درمان نیاز داشته باشند. تأثیر هایفو بر روی پوست به مدت 4 هفته بعد از انجام هایفوتراپی با توجه به نوع پوست و مهارت فردی متخصص آشکار می‌ گردد.

کاندیدای نامناسب هایفوتراپی جای جوش

معایب هایفوتراپی در رفع جای جوش

پس از انجام هایفو، بسته به ماهیت پوست، ممکن است قرمزی یا تورم خفیفی را تجربه کنید، این علائم در عرض چند ساعت فروکش خواهند کرد.
درمان هایفو یک درمان یکباره نیست و برای دستیابی به نتایج مطلوب توصیه می شود چندین درمان (حداکثر 3 یا 4 جلسه) را انجام دهید.
با اینکه بلافاصله بعد از هایفوتراپی نتایج این روش قابل مشاهده اند؛ اما ممکن است پس از 2 تا 3 ماه نتایج نهایی مشاهده شود. دلیل این امر این است که کلاژن سازی پوست به زمان نیاز دارد تا وظیفه بازسازی خود را برای تقویت بافت پوست انجام دهد و درخشش جوانی پوست و شفافیت آن را افزایش دهد.

عوارض هایفوتراپی جای جوش

کلیه تکنیک های درمانی زیبایی، از عوارض جانبی برخوردار هستند که برخی از آنها کم عارضه‌ تر و برخی دیگر با عوارض بیشتر هستند. در این میان، هایفوتراپی جزء روش های با عوارض جانبی کم می باشد که چنانچه عوارضی همچون قرمزی، بی حسی و تورم در محل مورد نظر رخ دهند، خفیف و موقت خواهند بود. همچنین احتمال وقوع عوارض شدید همچون تیرگی پوست و درد بسیار کم است.

هزینه هایفوتراپی جای جوش

عوامل تأثیرگذار بر قیمت هایفوتراپی به مواردی چون ناحیه مورد درمان، مکان کلینیک، نوع دستگاه هایفوی مورد استفاده و تعداد جلسات هایفوتراپی اشاره کرد.

در کلینیک تخصصی پوست دکتر رضا رباطی کلیه خدمات درمانی پوست و زیبایی و جوانسازی پوست شامل تزریق بوتاکس ، تزریق ژل یا فیلر و چربی و انواع لیزرهای درمانی پوست با استانداردهای بالا قابل ارائه خدمات می باشد.


آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

آیا تزریق چربی دائمی است؟آیا تزریق چربی دائمی است؟

ماندگاری تزریق چربی در صورت، چربی های تزریقی در مقایسه با ژل های تزریقی جذب دیر تری دارند و این موجب ماندگاری بیشتر می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟

تزریق چربی به صورت نیز مانند هر روش دیگری ممکن است عوارض داشته باشد که با رعایت نکاتی که در ادامه به برسی آنها می پردازیم می توان از آنها پیشگیری کرد ...

تاریخ انتشار : 1403-02-05

لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟

لیفت صورت در واقع به معنای سفت کردن و کشیدن پوست به منظور جوان سازی انجام می شود. این روش یک درمان نیست بلکه جوانسازی صورت با هدف زیبا سازی می باشد . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02