آدرس مطب دکتر رباطی تلفن مطب دکتر رضا رباطی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / رفع فرورفتگی شقیقه با تزریق ژل و فیلر

رفع فرورفتگی شقیقه با تزریق ژل و فیلر

یکی از روش‌های موثر در برطرف کردن نواقص در نواحی مختلف صورت تزریق ژل یا فیلر می باشد.. با افزایش سن به ‌طور طبیعی شقیقه‌ ها حالت فرو رفته به خود می‌ گیرد و پوست دچار چروک شده که این امر تا حد زیادی روی چهره افراد تاثیر گذاشته و زیبایی آن‌ها را از بین می‌برد. همان‌ طور که می‌ دردانید شقیقه از جمله تاثیرگذارترین اجزای صورت به شمار می‌رود که حس شادابی و جوانی را در چهره افراد ایجاد می‌ کند. تزریق فیلر به شقیقه روشی است که می‌تواند تا حدود زیادی به رفع این مشکل کمک کند. مواد تشکیل دهنده فیلرها می توانند از انواع مختلفی باشند که برخی از آنها به صورت طبیعی و برخی مصنوعی هستند. یکی از رایج ترین ترکیبات مورد استفاده در پرکننده های پوستی، اسید هیالورونیک (HA) می باشد که به طور طبیعی نیز در پوست ما وجود دارد و در نگه داشتن آبرسانی و حجم دهی پوست نقش عمده ای دارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق ژل به شقیقه

نباید نقش شقیقه ‌ها را برای داشتن چهره‌ای شاداب و جوان، نادیده گرفت. شقیقه‌ ها به مرور زمان و در گذر سال‌ها، کمی گود می‌شوند و این موضوع تاثیری منفی در جذابیت ظاهری افراد خواهد داشت. گاهی افراد شقیقه‌ها را با مو‌های خود می‌پوشانند و گاهی از لوازم آرایشی برای این مناطق از صورت خود استفاده می‌کنند. برای این مشکل دیگر نگران شکل ظاهری شقیقه‌های خود نباشید، تزریق فیلر به شقیقه ها یک روش بسیار ‌ایده‌آل خواهد بود. به کمک تزریق ژل یا فیلر برای شقیقه ‌ها می‌ توان این نگرانی را برطرف کرد و شادابی و طراوت را در این نواحی از صورت نیز به وجود آورد. روشی که با کم‌ ترین عارضه‌ های جانبی و پایین ‌ترین میزان ریسک، بهترین نتایج را برای شما به وجود می‌آورد.

برای تزریق فیلر شقیقه مراجعه به یک پزشک متخصص و با مهارت که آشنا با آناتومی صورت باشد ضروری است. پزشک برای انجام این عمل باید از محل قرارگیری عروق گیجگاهی و پیشگیری از ایجاد آسیب به آنها مطلع باشد و توانایی برقراری تقارن در دو طرف صورت را نیز داشته باشد. ممکن است در یک طرف صورت برای برجسته سازی گیجگاه نیاز به فیلر بیشتری وجود داشته باشد؛ و لازم است پزشک با تسلط بر این نکات، تزریق را انجام دهد تا حداکثر تقارن در صورت برقرار شود.

مراحل تزریق ژل به شقیقه

برای انجام تزریق فیلر شقیقه ابتدا باید ناحیه مورد نظر توسط پزشک بررسی و معاینه گردد و پس از تکمیل معاینات اولیه و این که میزان فرورفتگی یا چین و چرک به چه صورت است و چه میزان ژل برای تزریق نیاز دارد مراحل مختلف آن انجام می‌شود که به شرح زیر است:

تزریق ژل و فیلر به شقیقه

مزایای تزریق ژل به شقیقه

هر فردی دارای یک ساختار مشخص در صورت خود است و در صورت ایجاد هر گونه مشکل در صورت فرد ساختار آن از بین می‌رود. شقیقه‌ها نیز نقش مهمی در این ساختار ایفا می‌کنند و هنگامی که به دلایل مختلف دچار چین و چروک شود تغییراتی در ساختار صورت ایجاد می ‌کند که ناخوشایند است. افرادی که این روش را انتخاب می‌کنند چهره آن‌ها حالت جوان‌ تری به خود می‌گیرد؛ بنابراین مانع از ایجاد چین و چروک اطراف چشم و پیشانی و ظاهر نامناسب صورت خواهد شد.

هنگامی که پوست دارای رطوبت کافی نباشد حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. تزریق ژل به ناحیه شقیقه شرایط بهتری را برای دریافت رطوبت و آب ‌رسانی به پوست ایجاد می‌کند؛ بنابراین با استفاده از این روش پوستی لطیف و شاداب خواهید داشت و از طرفی از خشک شدن پوست نیز جلوگیری می‌کند.

غیر تهاجمی بودن روش تزریق ژل به شقیقه را می‌توان از دیگر مزیت‌های آن دانست؛ در واقع در این روش شما درد و عوارض ناشی از عمل جراحی را تجربه نخواهید کرد و هیچ گونه نگرانی بابت اثرات بخیه یا جای زخم روی پوست شما وجود ندارد.

بنا به هر دلیلی، اگر از نتایج تزریق فیلر به شقیقه‌ها راضی نبودید، می‌توانید این فیلر را به راحتی از شقیقه‌های خود خارج کنید. قابلیت برگشت ‌پذیری، یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌ها در تزریق فیلر به شمار می‌رود.

تزریق فیلر برای شقیقه‌ها به هیچ‌ وجه یک ظاهر مصنوعی برای شما ایجاد نمی‌کند. نتایج حاصل از این فرآیند به شدت طبیعی می باشد.

این روش نسبت به انواع جراحی‌ها و حتی نسبت به تزریق چربی، هزینه‌های کم ‌تری را به دنبال دارد؛ چراکه تنها در یک مرحله صورت می‌گیرد.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر شقیقه

عوارض تزریق ژل به شقیقه

با توجه به اینکه تزریق فیلر شقیقه یکی از ایمن ترین روش ها می باشد. همچنین در صورتی که توسط پزشک متخصص و با مهارت انجام شود ریسک احتمال بروز عوارض جانبی به حداقل می رسد . ممکن است برای برخی از افراد عوارض جانبی در ناحیه‌ی تزریق شده به وجود آید:

این عوارض در طی چند ساعت یا چند روز از بین خواهند رفت.

قیمت فیلر شقیقه

هزینه تزریق فیلر، ارتباط مستقیم با مقدار فیلر مصرفی، برند فیلر و میزان تبحر پزشک شما دارد و به طور کلی نمیتوان قیمت ثابتی را تعیین کرد.


آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟مهمترین و خطرناکترین عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟

تزریق چربی به صورت نیز مانند هر روش دیگری ممکن است عوارض داشته باشد که با رعایت نکاتی که در ادامه به برسی آنها می پردازیم می توان از آنها پیشگیری کرد ...

تاریخ انتشار : 1403-02-05

لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟

لیفت صورت در واقع به معنای سفت کردن و کشیدن پوست به منظور جوان سازی انجام می شود. این روش یک درمان نیست بلکه جوانسازی صورت با هدف زیبا سازی می باشد . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

ماندگاری لیفت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟ماندگاری لیفت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟

لیفت صورت با نخ روشی است که برای از بین بردن چین و چروک و پیری مورد استفاده قرار می گیرد و نتیجه فوق العاده ای در لیفت صورت و جوانسازی پوست دارد ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24