آدرس مطب دکتر رباطی تلفن مطب دکتر رضا رباطی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر کیوسوئیچ / با همه کاربردهای لیزر کیوسوییچ آشنا شوید

با همه کاربردهای لیزر کیوسوییچ آشنا شوید

پوست بر اثر عوامل مختلفی، آسیب‌ می‌بیند و دچار مشکل می‌شود. در این بین استفاده از برخی روش ‌های درمانی جهت بهبود این آسیب ‌ها ممکن است تا حد زیادی بر پوست تأثیرگذار باشد. دستگاه لیزر کیوسوئیچ یکی از دستگاه های مؤثر در حوزه ی جوانسازی پوست به شمار می رود و این نوع دستگاه با طول موج 1064 نانومتر تعریف شده و بر روی پوست تابانده می شود و قابلیت جذب توسط رنگدانه های پوست دارد و می‌توان یکی از بهترین روش‌ ها برای از بین بردن لک ‌های پوست، جای جوش و تتو و ...دانست. استفاده از این تکنیک موجب شده تا روش های سنتی از رده خارج شوند؛ چراکه به واسطه لیزر کیوسوئیچ هم درمان در کوتاه ترین زمان انجام می شود و هم افراد بابت انجام این کار دردی را تحمل نمی کنند. لیزر کیوسوئیچ محبوبیت زیادی در میان مراجعه کنندگان دارد به دلیل اینکه تماس کمتری با پوست داشته و عوارض جانبی کمی ایجاد می‌کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

لیزرر کیوسوییچ برای لک صورت

تکنولوژی نوین برای از بین بردن لک‌ های پوست، دستگاه کیوسوئیچ یک تکنیک کاربردی و مفید برای از ‌بین ‌بردن لک ‌های پوستی صورت است. لیزر کیوسوئیچ در طی 1 الی 6 جلسه با حذف یا کم‌رنگ‌تر کردن اکثر لکه‌‌های روی بدن، زیبایی و روشنایی بیشتری به پوست می‌بخشد. این لیزر با استفاده از نورهای قدرتمند و با طول موج کوتاه، به طور دقیق و کنترل شده بر روی لک‌ها اثرگذاری می‌کند. لیزر کیوسوئیچ با تولید پالس‌های نوری بسیار کوتاه و قدرتمند، به طور انتخابی رنگدانه‌های پوست را هدف قرار می‌دهد. این لیزر بر روی لک‌ ها اثر می‌گذارد و رنگدانه‌های آنها را تجزیه می‌کند. پس از انجام جلسات لیزر کیوسوئیچ، لک‌ها به تدریج کاهش می‌ یابند.

لیزر کیوسوییچ برای جای جوش

عمده کاربرد لیزر کیوسوئیچ برای از بین بردن جای جوش است. معمولاً بعد از بهبود جوش و آکنه به علت تخریب بافت‌های پوستی بر روی پوست، لکه‌های تیره‌ای ایجاد می‌شود. لیزر کیوسوئیچ با تاباندن اشعه به این لکه‌ها موجب می‌شود که رنگ‌دانه‌های تیره از بین بروند.

لیزر کیوسوییچ برای رفع تیرگی

لیزر کیوسوئیچ یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن تیرگی روی پوست است. این لیزر امواجی با طول موج مشخص تولید می کند و آنها را به لایه های زیرین پوست می تاباند. اشعه های لیزر توسط رنگ‌دانه های پوستی جذب می شوند و آنها را از بین می برند. لیزر کیوسوئیچ یکی از ایمن ترین و سریع ترین روش ها برای از بین بردن تیرگی پوست محسوب می شود و ضرری به انسان نمی رساند.

کاربردهای لیزر کیوسويیچ

لیزر کیوسوییچ برای تاتو

لیزر کیوسوئیچ، روشی است جهت از بین بردن تاتو که در نقاط مختلف بدن انجام شده است. پالس انرژی که توسط این دستگاه ارسال می‌شود تنها یک میلیاردم ثانیه به طول می‌انجامد و موجب آزاد شدن رنگدانه‌های پوست و جذب طبیعی آنان توسط پوست می‌ شود.

لیزر کیوسوییچ برای کک و مک

کک و مک ها یکی از مشکلات پوستی هستند که چهره فرد را تحت تاثیر قرار می دهند و به شکل لکه هایی قهوه ای رنگ بر روی پوست ظاهر می شوند. لیزر کیوسوییچ به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و موثرترین روش‌ها برای درمان قطعی کک و مک استفاده می‌ شود. این دستگاه با ارسال پالس‌های متمرکز نور به رنگدانه‌ های تیره، آنها را تجزیه کرده و به‌تدریج از بین می‌برد. لیزر کیوسوییچ برای کک و مک با دقت بالا و بدون آسیب به بافت‌ های اطراف عمل می‌ کند.

لیزر کیوسوییج برای ملاسما

ملاسما از عمده ترین دلایلی است که افراد را به سمت لیزر کیوسوئیچ در کرج می کشاند؛ زیرا ملاسما جزء لکه های پوستی است که تنها به روش لیزر کیوسوئیچ می توان اقدام به برطرف نمودن آن کرد. لیزر کیوسوئیچ پرتوهای خود را به لایه هدف می رساند و موجب می شود تا ملاسما به مرور زمان از بین برود.


آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

بهترین زمان برای ترمیم تزریق چربی چه موقع است؟بهترین زمان برای ترمیم تزریق چربی چه موقع است؟

ترمیم تزریق چربی با هدف افزایش ماندگاری انجام می شود . بهترین زمان برای ترمیم تزریق چربی در حدود 3 الی 6 ماه پس از تزریق چربی می باشد . ...

تاریخ انتشار : 1403-04-29

همه چیز درباره لیزر کیوسوییچهمه چیز درباره لیزر کیوسوییچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ یکی از دستگاه های مؤثر در حوزه ی جوانسازی پوست است ، همچنین برای رفع لک ‌های پوستی و تتو کاربرد دارد . ...

تاریخ انتشار : 1403-04-11

رفع خطوط اخم با تزریق بوتاکسرفع خطوط اخم با تزریق بوتاکس

بهترین روش درمان خطوط اخم تزریق بوتاکس است . بوتاکس با مسدود کردن انقباض عضلانی، از حرکت عضلات جلوگیری کرده و از ایجاد چین و چروک ها پیشگیری می کند. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-06